این قالب فروشگاهی وردپرس دارای بخش های مختلف در صفحه اصلی است که میتواند برای ساخت یک فروشگاه اینترنتی بسیار کارآمد باشد. شما میتوانید محصولات مختلفی را در صفحه اصلی برای کاربران خود نمایش دهید و در میان این بلاک های محصول، تبلیغاتی نیز به صورت تصویری جای دهید. قالب وردپرس Eightstore lite یکی از قالب های خوب با امکانات عالی برای ساخت فروشگاه اینترنتی است.

 

قالب وردپرس Eightstore lite : 

  • قالب وردپرس Eightstore lite دارای بلاک های محصول در صفحه اصلی
  • قالب وردپرس Eightstore lite دارای بخش جست و جوی تمام صفحه
  • قابلیت ورود و ثبت نام بسیار حرفه ای
  • دارای تمامی قابلیت های یک فروشگاه اینترنتی

 

نکات نصب :

برای نصب قالب وردپرس Eightstore lite پس از درون ریزی باید به بخش نمایش و سپس سفارشی سازی بروید و در این بخش ابتدا اسلایدر صفحه اصلی و بلوک های صفحه اصلی را تنظیم کنید و سپس به بخش ابزارک ها بروید و در این قسمت المان های صفحه اصلی را با استفاده از ابزارک ها بچینید.میتوانید از بخش ابزارک ها تمامی موارد را فعال و مورد استفاده قرار دهید.

نصب سریع :

برای نصب سریع قالب در وب سایت با درون ریزی فایل هایی که قرار گرفته است محتوای سایت و جایگاه ابزارک ها بصورت کاملا خودکار وارد سایت شما می شود اگر می خواهید قالب را روی سایت اصلی نصب کنید، فقط از فایل درون ریزی ابزارک ها استفاده کنید توجه داشته باشید که ابتدا قالب نصب شود و سپس فایل های درون ریز را در بخش ابزار ها و درون ریزی وارد نمائید.

 

دانلود قالب وردپرس فروشگاهی Eightstore lite با فونت وزیر

دانلود فایل با لینک مستقیم

 

دانلود قالب وردپرس فروشگاهی Eightstore lite با فونت یکان

دانلود فایل با لینک مستقیم

 

درون ریزی ابزارک های دمو

دانلود فایل با لینک مستقیم

 

 


 

توجه : تمام حقوق مطالب برای تیک ابزار محفوظ می باشد.

بخش افزونه ها و ماژول های وردپرس

بخش قالب های وردپرس