به دلیل ویروس کرونا نسبت به یک سال پیش فروشگاه های اینترنتی ایرانی بسیار زیاد شدند اما به تمام این سایت ها نمی توان اعتماد کرد. برخی از این سایت ها تنها کلاهبرداری هستند که به دنبال فیشینگ از حساب شما هستند؛ برخی دیگر نیز محصولاتشان کیفیت بسیار بدی دارد و به خریدارن این حس داده می شود که یک خرید بسیار بدی داشتند. به همین دلیل تصمیم گرفتیم در این مقاله به شما فروشگاه های اینترنتی ایرانی برتر را معرفی کنیم. پس اگر به دلیل تعداد بالای سایت های فروشگاهی گیج شدید و نمی دانید که کدام سایت برای شما مناسب است به شما پیشنهاد می کنیم که در ادامه ی این مقاله با ما همراه باشید.

معرفی فروشگاه های اینترنتی ایرانی:

1- دیجی کالا: احتمالا شما هم مانند سایر ایرانی ها هنگامی که نام فروشگاه اینترنتی را می‌شنوید یاد سایت دیجی کالا می افتید. در حقیقت دیجی کالا اولین فروشگاه اینترنتی ایران است و کارش را هم در این مدت بسیار خوب انجام داده است. اولین روزهایی که دیجی کالا فعالیتش را آغاز کرد این سایت تنوع محصولاتی زیادی نداشت و چند و محصول دیجیتالی مانند: دوربین عکاسی در این سایت پیدا می شد اما با گذشت زمان این سایت توانست کاربران زیادی به دست آورد در نتیجه تنوع محصولاتش را نیز بیشتر کرد. به خصوص در دوران کرونا دیجی کالا توانسته تعداد زیادی مشتری جذب کند و همچنین این مشتری ها را راضی نگه دارد امروزه شما به اصطلاح از جون مرغ تا شیر آدمیزاد می توانید در این فروشگاه اینترنتی پیدا کنید. اما یادتان باشد که چند وقتی است که کاربران این سایت از حضور کالاهای با کیفیت پایین و یا تقلبی شکایت می کنند پس به شما پیشنهاد می کنیم که اگر می خواهید در این سایت خرید کنید حتما بخش نظرات سایت را بخوانید تا بتوانید با یک دید درست یک خرید اینترنتی مناسب داشته باشید. از مزایای دیجی کالا می توان به: داشتن یک اپلیکیشن مناسب برای گوشی های اندروید و آی او اس، پشتیبانی قوی، سرچ بسیار دقیق، متنوع بودن محصولات، تخفیفات روزانه، کوپن های تخفیف برای هر مناسبتی و… اشاره کرد.

2- مو تن رو: اگر به دنبال یک سایت برای خرید اینترنتی لوازم آرایشی و بهداشتی می گردید سایت موتن رو برای شما می تواند یک سایت مناسب باشد. سایت موتن رو به صورت اختصاصی برروی لوازم آرایشی و بهداشتی خانوم و آقایان کار می کند. این سایت نیز یکی از سایت های قدیمی در حوزه‌ی فروشگاه اینترنتی لوازم بهداشتی در ایران است. یکی از ویژگی هایی که این سایت دارد و باعث محبوبیت این سایت شده است آسان بودن ثبت نام در این سایت است. شما در چند دقیقه می توانید ثبت نام خود را در این سایت انجام دهید و به خرید خود مشغول شوید. همچنین برای یک سایت اینترنتی آرایشی برخوردار بودن از عکس های جذاب و گرافیک مناسب بسیار ضروری است و سایت موتن رو در این بخش نیز به خوبی عملکرده است و شما می توانید به راحتی با توضیحات و عکس های با کیفیتی که در این سایت وجود دارد محصول مورد نظر خود را خریداری کنید. سایر ویژگی هایی که این سایت دارد عبارت است از: پشتیبانی سریع، ارسال رایگان با تمام نقاط ایران، برخوردار بودن از تیم مشاوره ی زیبایی به صورت آنلاین برای پاسخگویی به سوالات خریدارن در سایت.

3-  فروشگاه اینترنتی نیاورون: اگر به دنبال  یک فروشگاه اینترنتی ایرانی برای خرید لوازم منزل به صورت اختصاصی می گردید سایت اینترنتی نیاورون می تواند برای شما گزینه ی مناسبی باشد. در این سایت شما می توانید لوازمی چون: تختخواب، پرده، فرش، مبلمان و… را خریداری کنید.فروشگاه اینترنتی نیاورن فروشگاهی است که تنوع برندهایی که در آن وجود دارد بسیار است وشما می توانید در این سایت برندی که می خواهید را از میان سایر برندها انتخاب کنید. البته لازم به ذکر است که این فروشگاه مدتی است که فعالیتش را گسترش داده است و شما در این سایت علاوه بر لوازم خانه و محیط کار می توانید محصولاتی چون: آشپزخانه، چراغ و روشنایی،آرایشی بهداشتی، لوازم یدکی خودرو و چمن مصنوعی نیز خریداری کنید. این سایت ایی نماد دارد به همین دلیل شما می توانید به این سایت برای خرید اینترنتی اعتماد داشته باشید.

4– فروشگاه اینترنتی اسنپ: بله امکان ندارد که تا به امروز نام اسنپ را نشینده باشید، هر چند اسنپ فعالیتش را با تاکسی اینترنتی بودن آغاز کرد اما پس از مدتی حوزه‌ی کاری خود را گسترش داد و امروزه یک فروشگاه اینترنتی ایرانی معتبر در حوزه‌ی غذا، میوه و خرید سوپر مارکتی است. پس اگر شما هم به دنبال یک فروشگاه اینترنتی برای خواروبار می گردید شاید بتوان گفت که بهترین سایت برای شما اسنپ است. این سایت یک اپلیکیشن بسیار راحت دارد که شما می توانید آن را در گوشی های خود( فرقی نمی کند که اندروید دارید و یا اپل) نصب کنید و به راحتی و در کوتاه ترین زمان ممکن خرید های خود را انجام دهید. البته لازم به ذکر است که اسنپ به دلیل اینکه مشتری هایش در این چند مدت چندین برابر شده است در بخش پشتیبانی عملکردش ضعیف شده است و ممکن است خرید شما بسیار دیر به دست شما برسد؛ خرید شما به شکل بسیار نامطلوبی به دست شما برسد و… پس اگر از اسنپ تصمیم گرفتید خرید کنید بهتر است قبل در حضور پیک اسنپ محصولاتتان را بررسی کنید تا اگر آنها مشکلی داشتند به پیک بدهید تا آن را برای شما عوض کند.

5- فروشگاه اینترنتی لوناتو: اگر به دنبال یک سایت اینترنتی ایرانی برای خرید عینک و لنز می گردید لوناتو یک انتخاب بسیار عالی برای شما است. شاید برای شما جالب باشد بدانید که بنیان گذاران این سایت هر دو عینکی هستند و به دلیل مشکلاتی که به هنگام خرید عینک و لنز داشتند تصمیم گرفتند این سایت را افتتاح کنند. این سایت امکانات بسیار عالی را در اختیار خریدارن خود می گذارد و شما می توانید یک خرید خوب در این سایت را تجربه کنید.

6- فروشگاه اینترنتی کشمون: اگر می خواهید از دست واسطه های خلاص شوید و زعفران، عسل و… را به صورت مستقیم از مزرعه دار بخرید فروشگاه اینترنتی ایرانی کشمون می تواند به شما کمک کند. شما در این سایت به صورت مستقیم از باغدار خرید انجام می دهید به همین دلیل در مورد کیفیت محصولی که خریداری می کنید می توانید مطمئن باشید. در اینستاگرام کشمون شما می توانید با زندگی هر کدام از مزرعه داران آشنا شوید و بدانید که هر محصولی برای رسیدن به دست شما چه روندی را طی می کند. کشمون هنوز اپلیکیشن ندارد و تنها یک سایت است که شما می توانید در آن خرید اینترنتی خود را انجام دهید. همچنین این سایت نیز ایی نماد دارد و امکان اینکه پول شما در این سایت دزدیده شود وجود ندارد.

7- سایت سبد 724: در نگاه اول سایت سبد 724 یک سایت خرید لباس و کفش است که حتی هزینه‌ی پستی ارسال هر کالا نیز به شما گفته شده است. اما این تنها ظاهر ماجرا است. سایت sabad724 یک سایت پیش بینی ورزشی است که به صورت پنهانی فعالیتش را انجام میدهد. به طور کلی در نگاه اول ممکن است شما متوجه بخش های پنهانی این سایت نشوید اما با کمی جست وجو می توانید بخش های مختلف سایت پیش بینی سبد724 را پیدا کنید.

 

منبع: برد تو شرط


 

برچسب ها :

توجه : تمام حقوق مطالب برای تیک ابزار محفوظ می باشد.

بخش افزونه ها و ماژول های وردپرس

بخش قالب های وردپرس